( دروغ امريکايـها شــــــــــــاخ دار اســــــــــــــــــــــــــت )
اقتباس و تحليل  : دوکتور جلال بايانی اقتباس و تحليل : دوکتور جلال بايانی

نام فرستنده: دوکتور جلال بايانی
موضوع: اقتباس از منابع حقيقت ياب ترکيه « مجله آتش » شماره سوم چاپ قونيه
آدرس پست الکترونيکی فرستنده: jalaludinbaiany@hotmail.com

 
  ۲۰۱۲ ســــــــــــــــــــــــويدن




  •  تقریباً 10 سال از حادثه‌ي ســــــاختگی 11 ســـــــــبتامبر نيويارک که  توسط  دستگاه های جهنمی استخبارات   « C . I . A»       امريکا « موســـــاد اســـــــــرائيل » و «M -- 16, 14 » انگليس اجرأ شد ،که در آن هزاران بیگناه کشته شدند، می گذرد. با اين همه، زوایای مختلف این حادثه، همچنان نامعلوم است و عمدأ نامعلوم نگاه داشــــــته شده اســـت. در جهان پرسش‌هايي از جمله این که "مجریان این حملات چه کسانی بودند؟ چه کسانی، و با چه انگیزه ای، این حمله‌ها را سازماندهی کردند؟ آیا سازمان اطلاعات امریکا« C . I . A » از این افسانه حملات دراماتيک قبلأ اطلاع داشت و در تبانی اين جنايت دست نداشت ؟ و اگر اطلاع داشت به ريس جمهو ر جورج W بوش خبرداده بود؟، و چرا دولت امريکا برای جلوگیری از آن، کاری انجام نداد؟ و آیا دولت‌های خارجی مانند انگليس ، فرانسه ، المان و اســــــرائيل عربستان سعودی نیز در این ماجرا دست داشتند؟" و بسیاری از پرسش‌هاي دیگر در این مورد، همچنان بی پاسخ مانده‌اند. دولت ا مریکا تا امروز در پاسخ به اين پرسش‌ها، از سازمان "القاعده" و يک مرد عرب افسانوی و مجهول به نام "محمد عطا" نام برد، اما نتوانست مدارک و اسناد قابل قبولي را در حمايت از ادعاي خود ارائه کند. از همان ساعت که حمله انجام شد، انگشت اتهام به سمت القاعده بود قابل ذکر است که اقاعده زاده امريکا بود و هم اکنون شاخه از فعاليت ها ی امريکا بوده و استخبارات امريکا و وزارت دفاع امريکا  پنتاگون    توسط القاعده بسياری پلان های خصمانه خود را مورد در سراسر جهان بخصوص در کشــــور های اســــلامی اجرأ قرار ميدهد و القاعد جدا از امريکا وجود ندارد . مهم ترین استدلالی که در آن زمان برای دست داشتن گروه "بن لادن" مطرح بود، انتحاری بودن حملات بود. این استدلال، تنها به اين پرسش پاسخ می داد که "چه کسانی این حملات را اجرا کردند « محمد عطا »«؟؟» «اسامه»  يا جورج W بوش ؟"، اما پرسش‌های دیگر، همچنان بی پاسخ ماندند، و کسانی که در این مورد سؤالی مطرح می کردند بلافاصله با برچسب تروریسم و حمایت از تروریسم، مواجه می شدند.   مهم ترین ابهاماتی که مخالفان ادعای دولت آمریکا در مورد عوامل حملات 11 سپتامبر بر می شمارند، به شرح زیر است: 
    1-    با وجود تلاش مکرر خانواده های قربانیان حادثه ی 11 سپتامبر، تاکنون هیچ گونه تحقیق مستقلی از آنچه که واقعاً در آن روز، اتفاق افتاد، انجام نگرفته است. رئیس جمهور "بوش"، و معاون وی "دیک چینی" يهود تبار      تلاش‌هاي زيادي را برای ايجاد محدوديت براي انجام تحقیقات مستقل در مورد حادثه‌ي 11 سپتامبر کردند. "سازمان ایمنی حمل ونقل ملی"  ا مريکا هرگز تحقيقي در مورد سقوط چهارطياره ا انجام نداد، و اف.بی.آی از ارائه‌ي اطلاعات جعبه‌های سیاه  طياره های مسافربری مورد استفاده قرار گرفته در اين حملات، خودداری کرد. همه‌ي فولادهای به کار رفته در برج های« دو گانه» قبل از انجام هرگونه تحقیقی، با کشتی از کشور خارج شدند.
    2-    تبلیغات زیادی در این مورد که بن لادن، اين حملات را از غارهای افغانستان، طراحي و هدايت کرده است، انجام گرفت(!!!)و شايد اسامه دست به اين کار زده و شـــواهد وجود دارد که موصوف با دستور پنتاگون و سازمان سياه انجام داده که  اسامه يک روز قبل روی اين وظيفه با ملا عمر آخند ، ملا متوکل آخند ، ملا خير خوا آخند فعلأ  زندانی گونتانامو به مشوره که اخيرأ اين موضوع از طرف ملا ضعيف سفير طالبان افشا گرديده است . با اين همه، اف.بی.ای، پس از انجام تحقیقات «کامل»، اعلام نموده که حتي یک برگ کاغذ، که در آن، مدرکي در مورد حملات 11 سپتامبر وجود داشته باشد، پیدا نکرده است عجب تحقيقات و عجب سيتم و عجب « اف . بی . ايی. همچنین فاش شده است که هفت نفر از "هواپیماربایان" فرضی ساختگی، هنوز در قید حیات هستند و در هنگام حادثه‌ي 11 سپتامبر، اصلاً در امریکا نبوده اند. ديگر اينکه برج‌های دو گانه نيوراک فرو نریختند، بلکه به سمت بیرون منفجر شدند؛ قبل از آن که ساختمان ها فرو بریزند، بخش هایی از آنها تا تقريباً 70 متر به بیرون، پرتاب شدند ومواد ساختمانی <  ســـمنت >    ساختمان، به گرد و غباری ریز، تبدیل شد. تاکنون هیچ آسمان‌خراش ساخته شده از فولاد، در اثر آتش، فرو نریخته است. فولادهای نگه‌دارنده‌ي ستون‌ها در زیر طبقه‌ي پایین برج‌های دو گانه ، ذوب شده بودند و حتی پنج هفته پس از «ریزش» برج‌ها، توده‌اي از فولادهای ذوب شده وجود داشت.
    3-    گفته می‌شود یکی از   طياره ها به پنتاگون برخورد کرد. اگر چنین بود، چرا لاشه‌ی  طياره در عکس های صحنه‌ی حادثه وجود ندارد؟ نه تنها هیچ گونه لاشه‌اي از  طياره در پنتاگون وجود ندارد، بلکه خسارت عمیق و متمرکزی که در ساختمان وجود دارد، نمی تواند ناشی از برخورد  يک طياره غول پيکر باشد. اف.بی.ای از ارائه دو فيلم ویدئویی که احتمالاً نشان می¬دهند واقعاً چه عاملي به پنتاگون آسیب رسانده است، خودداری می‌نماید و عکس‌های دوربین امنیتی پنتاگون نيز مخدوش شده‌اند.
    4-    هفت ساعت پس از فروریختن برج‌های دوگانه نيوراک ، ساختمان شماره‌ي هفت مرکز تجارت جهانی (در مجاورت ساختمان های اصلی)،  در عرض هشت ثانیه فرو ريخت. اين در حالی است که هیچيک از  طياره ها به این ساختمان برخورد نکرده بودند، و هیچ آسیب قابل ملاحظه‌ای در نتيجه‌ي ریزش برج‌های دو گانه به آن وارد نشده بود. عکس‌ها نشان می دهند که در پي برخورد طياره ها با برج‌هاي دو گانه، هیچ گونه آتش‌سوزی قابل ملاحظه‌ای در ساختمان شماره‌ي هفت، ايجاد نشده است. فیلم‌ها به وضوح نشان می دهند که اين فروريزي، یک تخریب کنترل شده بوده است.
    با اين همه، دولت امریکا قصد ندارد به ابهامات فوق پاسخ دهد. محمد عطا و القاعده امريکايی ، محور همه استدلال‌های  مریکا برای جلوگيري از انجام تحقیقات بيشتر در مورد این حادثه، و همچنین لشگرکشی به افغانستان و عراق صورت گرفت و هر دو کشور غنی اشغال گرديد . البته هنگامی که گزارش‌های اطلاعاتی نتوانستند بین این حملات، و صدام حسین ارتباطی پیدا کنند، وزارت دفاع ا مریکا، گزارش موهومي را که بر اساس آن، محمد عطا با یک مقام اطلاعاتی عراق در پراگ دیدار داشته است، مدرکي دال بر پیوند القاعده و صدام دانست.
    بسیاری از تحلیل‌گران و همچنین مردم عادی بر این باورند که این حملات توسط اسرائیل برنامه ریزی شده است. با توجه به نفوذ گسترده‌ای که اسرائیل در بین محافل سیاسی و اطلاعاتی-امنیتی امریکا دارد، برنامه ریزی برای انجام چنین حمله‌ای، یا حداقل عدم جلوگیری از وقوع آن، کار چندان دشواری نیست، زیرا تأمین امنیت ميدان های هوای ‌ها در زمان وقوع حادثه، بر عهده‌ي یک شرکت اسرائیلی بوده است. اسرائیل، قبل از این حادثه، به شهروندان خود هشدار داده بود که از حضور در محل کار خودداری نمایند. البته اين هشدار، فقط به یهودیان اسرائیلی داده شده بود، نه یهودیان آمریکایی‍! زیرا چندین یهودی آمریکایی در این حملات کشته شدند. به علاوه، ایسر هارل، رئیس سازمان‌هاي "موساد" و "شین بت" در سال¬های 1952 تا 1963، 21 سال قبل از وقوع اين حادثه، در گفتگويي با مایکل ایوانز، در پاسخ به این پرسش که "آیا تروریست‌های عرب به آمریکا خواهند آمد؟" گفته بود: «تروریست‌های عرب احتمالاً به بلندترین ساختمان شهر نیویورک حمله خواهند کرد.
    بهتر است امروز، دولت مریکا به جای سرپوش گذاشتن بر حقیقت، و موهن خواندن اظهارات کسانی که به دنبال انجام تحقیق مستقل در مورد حملات 11 سپتامبر هستند، خود، رهبری این تلاش ها را برعهده گیرد تا بتواند از منجلاب سیاسی، اقتصادی و نظامی که صهیونیست‌ها برای آن به وجود آورده‌اند، بیرون آيد.

March 19th, 2012


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسایل بین المللی